torsdag 18 mars 2010

Påskpresent utmaning

Här kommer mitt bidrag till Mixens utmaning om påskpresent: En altrat chokladkaka, först inslagen i ett lila pärlemorskimrande papper och sedan dekorerat med en skrynklat lila papper med guldflagor i, men det syns ju tyvärr inte på bilden :( Stämplarna är från Skogstokiga. Slutligen har jag snott ett pappersband i ljuslila runt. Men jag blir gaaaaalen på min blogg! Hur jag än gör, och på vilket håll jag än fotar, så blir bilden på sniskan! Nån som har blogspot och vet hur man gör?? Den här gången fotade jag på tre olika håll, men nog f-n blir bilden vriden åt höger! Hjääääälp mej!





3 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha! Vrid på datorn!!
    Jättefint bidrag! Kul att du hann den här gången.
    Lycka till!!
    mia

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Då jag inte fick så många bidrag tog jag beslutet att ge även tvåorna varsin liten gåva.
    Så hör av dig till mig. Kom in eller ge mig din adress så får du en liten gåva av mig!
    Kram//mia

    SvaraRadera
  3. Hej på dig Therese:)
    Nu är det väl allt dags med en uppdatering igen!

    Tack snälla för kommentaren och besöket hos mig:) Jag blev jätteglad för den nya designen som Carolina gjorde med min blogg:) Kul att du också tyckte om:)

    Trevligt att du saknade mig på Mixsen i onsdag´s men sista veckan har varit jobbig. Blev nog lite för mycket för mig med allt runt om 20 års festen till Carolina. Är nog inte riktigt där som jag vill vara en. Har haft en vecka där jag har haft jätte ont, varit jättetrött, seg och ork lös.
    Men nu är det ny vecka med nya möjligheter igen så det är bara att ta nya tag igen eller hur:)

    Det är klart att du är välkommen ut till mig, bara trevligt att du vill ha min hjälp ha ha ha:) Vi får se till att boka en dag som passar mig och dig sen så ska vi nog fixa till din väska som du vill göra:)

    Å vad roligt att du är klar med din dotter´s album måste vara så himla kul för dig:) Är säker på att det blev kanon bra Therese:)

    Ha det bäst och hoppas att du har en riktig trevlig söndag och att veckan som kommer bli jättebra för dig:) Kramar i massor från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera