söndag 29 november 2009

Bilder på altrade påsar och tändsticksaskar


Här kommer äntligen bilderna från igår. Det strulade lite, men nu har jag nog kommit på hur man ska göra :) Tyvärr är inte bildkvalitén den bästa, det är blixt pang på. Jag ursäktar mej med att jag var lite ivrig att prova hur det funkade och inte hade tid med genomtänkta fotografier...
Fyra altrade papperspåsar. Den röda kommer jag att göra om, den är jag inte nöjd med.
En tändsticksask med värmeljus och "påsförslutare" eller vad jag ska kalla det. Jätteroliga att göra! Jämfört med dubbla 30x30 LO:s till album så går det här så fort och det är så kul att prova lite nya tekniker.

Den första tändsticksasken jag gjorde. Det är en advenstpresent till mina föräldrar.


Den tredje och sista för den här gången.
Nu är det middagsdags i trötta familjen. Fler pysseläventyr väntar, förhoppningsvis redan ikväll när de små sover... Annars är det ju snart onsdag! Hej svejs!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig vännen:) Vad roligt att du har fått dig en blogg ska genast lägga till dig på min blogglista gumman:) Underbara saker du har skapat och jag ser att du hittade Vintage bilderna vad GLAD jag blir:) Tycker du ska vara jättenöjd gumman med det du skapat jag tycker om allt det är SUPER FINT:) Önskar dig en riktig kanon trevlig måndag och vecka fast att vädret är jättetråkit. Tänka sig att man få tända ett ljus och pyssla för det är verkligen perfekt pysselväder ska försöka mig på lite julkort har inte orkat pyssla efter operasjonen. Fast nu börjar det allt att klia lite i pyssel fingrarna så hoppas jag får skapat något snart:) Kramis i massor från din lilla vän Inger som SAKNAR DIG GRYMT MYCKET:)

    SvaraRadera
  2. Nämen hej på dej:)
    Vad kul att du skaffat blogg:) och vad du har pysslat i hop fina saker:) vad spännande att få se lite mer av det du gör, i mitt liv är det just nu kaos på alla nivåer tycker jag:(
    men hoppas snart att jag får orken och lusten tillbaka så att jag kan börja pyssla på onsdagar igen;) saknar ju er tjejer:)
    kram carina d

    SvaraRadera