söndag 6 december 2009

Nyinköpt väska

Har inte hunnit med att pyssla alls den här veckan. Trist! Men idag svängde vi förbi Biltema i Botkyrka och där köpte jag mej en verktygsväska. Jag vann ju iofs en hos Mia på Mixen förra lördagen, men den här MATCHAR ju min scrapväska alldeles utmärkt! Skulle också köpa dubbelhäftande tejp, men hör och häpna: DEN VAR SLUT!! Hur kan sån tejp va slut?? Jag fnissade lite och tänkte att det är nog min goa pysselvän Inger som varit här och rensat hyllan... Hon är nämligen storkonsument vad gäller den där tejpen. Det roliga var att jag skickade ett sms och frågade, och jodå, hennes sambo var där för ett par dar sen och köpte 30 rullar! =D

Lägger också in bild på ett bröllopskort som jag gjorde för ett par veckor sen. Härligt att få bryta av album- och julscrappande med ett bröllopskort! Önskemålen från beställaren var rött och att det skulle stå "Looks like you made it" och brudparets namn på. Rött är ju inte så lätt som man kan tro, det finns otroligt lite röda papper. Letade även till V:s album tidigare i höstas, men det var väldigt svårt att få en fin röd färg. Till slut kom jag på att jag hade A5-papper från Panduros Karen Marie Klip som jag inte ens öppnat. Och däri fanns det fina röda pappret som jag använt som bakgrund. Till kort funkar det ju eftersom man inte behöver så stora bitar. Igen, ber om ursäkt för den dåliga bilden... Denna gång var det så att jag missade att fota kortet innan jag gav bort det, så jag fick ta kameran i handen och traska dit dagen efter och fota. Insidan glömde jag alldeles bort att fota.



Vi har spenderat helgen i Stockholm och nu sitter stora ungen i badet och lilla ungen sover, så jag får väl ställa mej vid spisen... På onsdag blir det pyssel på Mixen igen! Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Hej och god morgon på dig vännen:) Du får tala om nästa gång du ska i väg till Biltema så ska jag se till att det finns några rullar kvar till dig hi hi hi:) Jag har packat tejp till dig som du ska få på onsdag :) SUPER SNYGGT Bröllops kort Therese me like a lot:) Väskan som du köpt verkar hur kul som helst ska bli roligt att se den i verkligheten:)Ha en SUPER TREVLIG måndag och vecka så hoppas hoppas jag att vi ses på onsdag kramis i massor från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  2. hejsan på dej:)

    Jo du det där med tejp är ju ett bestyr, man måste helt enkelt se till att vara före lilla norskan om man ska få nått med;) vilken tjusig väska, perfekt matchad till din rullväska;) och vilket läckert kort:) planerar att komma på onsdag, så då hoppas jag att vi ses:)) ha det gött så länge
    kram carina d

    SvaraRadera