torsdag 3 februari 2011

Babykort

Hej igen!
Tro det eller ej, men nu uppdaterar jag igen. Här kommer rykande färska bilder på två babykort, ett till en pojke och ett till en flicka. Pojkkortet fick en bekant som just blivit farmor. Flickkortet gjorde jag mest för att det var kul, men en arbetskamrat ska snart få en bebis, så om det blir en flicka så kanske...




Det var jättekul, så jag kommer kanske göra fler...

Min go´a pysselvän Inger har just nu en tävling där hon lottar ut en underbar ask! Ni hittar hennes blogg här: scrappingmedinger.blogg.se Kolla in alla hennes underbara alster! Inte undra på att man får inspiration i hennes sällskap...

På återseende snart!

3 kommentarer:

  1. Jättefina kort!!
    Skulle man vilja ha mallarna till! ;)
    kramiz// mia

    SvaraRadera
  2. Men men men nu blir jag superinmponerad du har jo uppdaterat igen min vän:) Dessa babykort är jo bara så himla ursnygga båda två gillar massor:) Du behöver jo ingen inspiration det klarar du jättebra på egen hand min vän det ser jag:) Hoppas vi kan få till att träffas i morgon det hade varit trevligt:)
    Ha det bäst och var rädd om dig, massor med kramar från din illa vän Inger:)

    SvaraRadera
  3. Hej på dig själv goaste Therese vännen:)
    STORT TACK för besöket och din Alla Hjärtans Dag hälsning du är jo så himla gullig och snäll:) Hoppas att du hade en mysig och trevlig Alla Hjärtans Dag själv vännen:)
    Nu har jag en liten tävling hos mig som jag hoppas att du vill hänga på:)
    Ha det bäst och sköt om dig massor massor med kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera