tisdag 22 februari 2011

Skogstokiga stämpelmotiv

Hej igen! En blogg som jag besöker i princip varje dag är www.skogstokiga.blogspot.com Helt underbara stämpelmotiv och en massa inspiration! Såg till min fövåning idag att de har 3-årsjubileum idag, det betyder att jag varit med nästan ända från början :-) Tjejen som har Skogstokiga är otroligt duktig och framförallt serviceminded! Blir alltid så nöjd med mina köp därifrån. Nu har de också börjat med digitala stämpelmotiv, vilket ibland passar mej bra. Oftast vill jag ju ha stämplarna för att kunna stämpla på andra ställen än såna som går att köra genom skrivaren, men de är smidiga, tar ingen plats och är ju så billiga :-) Så ett besök hos Skogstokiga rekommenderas verkligen!
Tjing!

1 kommentar:

  1. Hej på dig Therese vännen:)
    Tack snälla för tipset om Skogstokiga har tänkt flera gånger att titta in där men alltid glömt bort det!!! Nu ska jag titta in där:)
    Tack snälla gulliga du för besöket hos mig och dina ord som du lämnat kvar:) Du lämnar ALLTID så himla trevliga och goda kommentarer som gör mig JÄTTEGLAD:)
    Jättekul att du vill vara med in min påsktävling lycka till med ditt bidrag hoppas du blir klar i tid!!!
    Önskar dig en jättetrevlig helg och ha det bäst
    Massor med kramar från lilla vännen Inger:)

    P.S Jag kommer forsöka att vara med på pysselet på Mixsen nu på onsdag 2 mars och hoppas du också kan komma. Det var allt för länge sen vi sågs nu tyvärr! SAKNAR DIG:)

    SvaraRadera