tisdag 1 mars 2011

Påsktävling!

Här kommer mitt bidrag till en påsktävling som min goa pysselvän Inger scrappingmedinger.blogg.se ordnar i samarbete med Mita på altheasmix.se
Inger har gjort helt fantastiska saker som priser, ta en titt! Vem vill inte vinna dom, liksom??
Påskkortet har jag haft tankar på länge, det gäller ju liksom att börja i tid om man ska få nåt gjort och ivägskickat som småbarnsmamma.... När tävlingen dök upp så passade jag på, och nu har jag ett fint kort att skicka iväg samtidigt som jag deltar i tävlingen :)
Ses snart, förhoppningsvis!

26 kommentarer:

  1. Å VAD KUL ATT DU VILL VARA MED:) Jättefint bidrag till påsktävlingen och självklart har jag noterat ditt bidrag lycka till:)
    STORT TACK snälla gulliga du för alla underbara ord till mig som värmer och gör mig JÄTTEGLAD:)
    Hoppas vi kan få till och träffas snart!!!
    Ha det bäst och sköt om dig och massor med kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  2. Du är jo så himla god Therese vännen:) TACK SNÄLLA för dina ord som du lämnat kvar om mina kannor:) Du är jo bara bäst:)
    Ha en toppen dag och hoppas vi ses snart igen massor med kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  3. Stort tack för besöket vännen och du jag längtar också MASSOR till 2 april det ska bli så himla trevligt med en heldag tillsammans:)
    Ha det bäst och ha en underbar fredag och helg och var rädd om dig min vän:)
    Massor med kramar från lilla Inger vännen:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt att du gillar min påskask:)
    Ska bli supertrevligt att få umgås med dej också vännen i morgon jag längtar massor:)
    Å självklart så får du låna mina studentstämplar jag har plockat fram dom till dig så jag inte ska glömma dom!!!
    Å då har du att göra om du fått många beställningar lycka till vännen:)
    Vi ses i morgon kramis kramis från lilla Inger vännen:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen JÄTTETREVLIGT i går det har du helt rätt vännen:) Å så trevligt att vi fick till att sitta som vi gjorde så man kunde prata tillsammans:)
    Jag tyckte inte alls att du var ososial gumman det var nog mera du själv som kände det!!!
    Du får hälsa så mycket till din vän som du hade med dig det var jättetrevligt att träffa henne också hon var jättegullig:)
    Ha det bäst vi ses och hörs vännen, kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  6. Du vet man måste försöka att använda något annat en bara brunt i bland ha ha ha:)
    Trevligt att du gillade den lilla bokboxsen:)
    Ha en underbar helg du med vännen:)
    Massor med kramar från din lilla vän Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Hej och trevlig lördag på dig Therese vännen:)
    SJÄLVKLART så hjälper jag dig med att göra ett kavaj kort till din brorson det fixar vi:)
    Vi hörs och ses snart hoppas jag:)
    Ha det bäst och kramar från lilla vännen Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Hej på dig bästa Therese vännen:)
    STORT TACK för orden som du hade lämnat kvar om min "Skatt kista" så gulligt av dig och det uppskattas mycket:)
    Ha en underbar måndag och vecka:)
    Hoppas vi ses snart:)
    Massor med kramar från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  9. DU ÄR JO SÅ HIMLA GOD DU THERESE VÄNNEN:)
    Vad trevligt att du gillade mitt sy skrin och jag vet inte hur jag får det till jag bara gör hmmmmm.......
    Fast jag lovar dig jag kommer inte att göra 10 stk ut av bara farten av dessa för det gick åt alldeles för mycket papper och tid !!!!
    Kanske 5 ha ha ha:)
    Ha det bäst vännen och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  10. Å TUSEN TUSEN MILLIONER TACK FÖR DET UNDERBARA GRATTIS KORTET OCH PRESENT KORTET:) BLEV SUPER GLAD:) DU ÄR JO BARA BÄST:)
    KRAMIS KRAMIS I STORA LASS FRÅN Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  11. Tack snälla vi hade en himla tur med vädret så segelturen blev TOPPEN:) Fick till och med en liten solbränna så att man ser frisk och pigg ut:) Även om jag inte känner mig precis jättepigg !!!

    Du är för god du vännen och så himla omtänksam:) Bloggen har jag inte orkat med på samma sett sista tiden. Nu på sommaren så är det andra saker som man vill göra också. Å när det blir något extra så räcker tiden inte till och då får man ta bort något tyvärr! Å du har helt rätt man ska blogga när man har tid, lust, ork och möjlighet:) DU FÖRSTÅR PRECIS vad det handlar om vännen:)

    Var rädd om dig och ha det bäst:)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  12. Hej på dig bästa Therese vännen:)
    Nu var det ALLT för länge sedan vi hördes och träffades tokigt som bara den!
    Nu får vi SNART se till att boka en träff!!!

    Önskar dig en jättetrevlig och glad Midsommar:)

    Ha det bäst och var rädd om dig massor med kramar från din lilla vän Inger:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  13. Tjena på dig bruden:)
    Hur är det läget!
    Du vi hade det helt underbart på Midsommar fast jag var mycket tveksam när vi åkte ut med båten!
    Skam den som ger sig vet du vännen:)

    Vad kul att du vill träffas:)
    Ett lite vink bara jag är hemma fredag, lördag och söndag själv. Henke åker i väg på kille segling hela helgen!

    Tycker också att det börjar bli dags att ses nu!!!!

    Ha det bäst och så hörs vi och ses SNART:)

    Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  14. Hej Vännen!
    Kul att du gillade min pirat skatt kista:)
    Stämpel motiven har jag fått av en gemensam god vän och det är digisar:)
    Massor med kramar till dig också i sommarvärmen:)
    Hoppas vi ses snart:)
    Ha en trevlig fredag och helg, massor med kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  15. Hej på dig goa Therese vännen:)
    TUSEN TACK FÖR BESÖKET HOS MIG:)

    Man ska blogga och uppdatera sin blogg när man har lust, ork, tid och möjlighet. Känner man inte för det så gör man inte det så är det bara!

    Men jag skulle jättegärna vilja se något nytt av det som du har gjort är mycket nyfiken:)

    Nu på onsdag så har jag hittills planerat att åka till Mixsen och pyssla på eftermiddagen, bara så att du vet om du har tid, lust och ork:)

    Jag får Norge besök i dag som stannar i nästan två veckor och sen har Henrik och jag semester tillsammans.

    Så nu dröjer det nog en stund innan jag kommer kunna sätta av tid för en hel pyssel dag!
    Men vem vet det kanske funkar en dag vi får höras och se vad vi kan fixa till:)

    Önskar dig en underbar måndag och vecka:)

    Ha det bäst och massor med kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  16. Hej och god morgon på dig Therese vännen:)
    TUSEN TACK själv för en super trevlig kväll var så himla kul att träffa dig igen det var allt för länge sen!!!!
    Du kanske ska vila huvudet lite innan vi träffas igen så du orkar med mig ha ha ha:)
    Hoppas jag inte pratade helt sönder dig vännen:)
    Ser fram i mot att träffas igen SNART jag med:)
    Ha en toppen dag och var rädd om dig:)
    MASSOR MASSOR MED STORA KRAMAR
    Från lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  17. Hej på dig bästa Therese vännen:)

    Hoppas att du har det toppen och mår jättebra:)
    Tänker på dig och saknar dig ska du veta:)

    Har nyligen kommit hem från en helt underbar Segelsemester i Stockholms skärgård:)
    Vi hade så himla tur med vädret så är så himla glad, tacksam och nöjd:) Veckan vi fick var helt super underbar:)
    Det finns lite bilder från vår segel semester som jag har lagt ut på bloggen om du vill titta:)
    Å kan du tänka dig segelbåten har även ett pyssel bord så jag kan även pyssla när jag är i väg på sjön ha ha ha:) Visst är det underbart:)

    Ha en underbar fredag och helg och ha det bäst:)

    Massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

    SvaraRadera
  18. Hej på dig goa Therese vännen:)
    Så himla trevligt att höra i från dig:9
    Å vad du är GOD VÄNNEN JAG SAKNAR DIG OCKSÅ:) SJÄLVKLART måste vi få till att träffas och ha lite pyssel mys SNART:)
    Jag har anmält mig till Mia sin scrapping träff lördag den 29/10 och hoppas att du också anmäler dig:) Vi hade jo mycket trevligt förra gången:)
    Ha det bäst och massor med kramar från lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  19. Å VAD KUL:) VAD GLAD JAG BLIR ATT DU OCKSÅ HAR ANMÄLT DIG TILL SCRAPTRÄFFEN HOS MIA JIPPI JIPPI JIPPI:) Det är ordning och reda på dig vännen ha ha ha:)
    SJÄLVKLART SÅ SES vi innan dess fattas bara:) Hade tänkt att kanske ta en tur till Mixsen och pyssla på onsdag hur ser det ut för dig då?

    Önskar dig en toppen fredag och helg:)

    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

    SvaraRadera
  20. Vad kul att du också är sugen på en tur till Mixen på onsdag:)
    Vi kan väl höras och se hur det funkar och blir i löpet av veckan:)
    Vad du är söt som vill dit om jag åker dit du är jo så himla gullig:)
    Ha en toppen måndag och vecka så hoppas jag vi ses på onsdag:)
    Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

    SvaraRadera
  21. Hej på dig kära Therese vännen:)
    Å vad du är gullig och snäll som tycker det är härligt att ha mig tillbaka:)
    Med en sådan feedback, ord och omtanke som du och alla andra ger mig så är det så himla roligt och kul att vara tillbaka igen:) Man får lust, kraft och energi av allt det snälla som du/ni skriver och ger mig:) Helt otroligt vilka underbara människor jag har som besöker min blogg jag är mycket lycklig lottad:)

    Å SJÄLVKLART så ska vi hitta en lördag eller söndag som vi kan träffas och mysa:) Har lite nytt som jag vill visa dig som jag tror som du vill testa på också:)

    Det blir inget pyssel för mig på onsdag för då är jag bortrest över dagen bara så att du vet!!!

    Ha en underbar söndags kväll och vecka som kommer och var rädd om dig:)

    Massa med STORA och värma kramar från din lilla vän Inger ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  22. Det är bara lilla jag som tassar in här och vill önska dig en jättetrevlig och skön helg:)

    Hoppas allt är bra med dig och att vi ses på Mixen på onsdag:)

    Ha det bäst:)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥ :)

    SvaraRadera
  23. Hej på dig bästa Therese vännen:)

    TUSEN TACK för att du ville komma i går blev jätteglad för det:) Blev lite snopen bara för att tiden gick så himla fort !!!
    Du vet vännen DU ÄR ALLTID VÄLKOMMEN till mig och SJÄLVKLART så ska vi träffas SNART igen:)

    Ha en underbar och skön söndag och vecka som kommer:)
    Var rädd om dig min vän!

    Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

    SvaraRadera
  24. Men THERESE GODA VÄNNEN HAR DU FORTFARANDE INTE UPPDATERAT HÄR HALLO !!!!! Ha ha ha:)

    Jag vet att jag är urdålig på att vänta kunde bara inte låta bli var bara tvungen att smyg titta lite ha ha ha:)
    Jag vet jo att man inte får göra så men jag lovar det var ingen som såg mig när jag tjuvtittade ha ha ha:)

    Blev JÄTTEGLAD för kalendern så snällt av henne att göra den åt mig och med alla presenter som fanns med också:) Ren lycka var det när jag packade upp den :) Vad man känner sig uppskattad:)

    Hade också tänkt att göra en till Isabelle barnbarnet med dom stora tändsticksaskarna men det får bli till nästa år jag hinner inte i år och orkar helt enkelt inte !!!

    Vi kanske får slå i hop oss och göra adventskalender tillsammans nästa år blink blink:)

    Önskar dig en jättetrevlig fredag / helg och första advent:)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera
  25. Hej på dig kära Therese vännen:)
    VAD DU ÄR GOD OCH SNÄLL:) Tack snälla för ditt välkommen tillbaka på banan igen det uppskattas MYCKET:):):)

    Nu var det länge sen allt för länge sen men så är livet i bland !
    Det blev för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som jag ville fixa och alla måsten så orkade helt enkelt inte med:(
    Så jag har varit tvungen att ta en paus för att pigga på mig och ta igen mig igen!
    Så jag har gjort som du själv säger jag har prioriterat för jag har varit tvungen!!!

    VILL TRÄFFA DIG OCKSÅ SKA DU VETA !!!!!!
    Håller med om att det är allt för länge sen vi sågs !!!!
    Jag har planerat och hoppas kunna komma på onsdag men är inte helt hundra en !
    Lovar att höra av mig till dig så fort jag vet!!!
    Tänk inte på stickersen dom har jag helt glömt bort ha ha ha :)

    Önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    SvaraRadera
  26. Självklart så hälsar jag på här:) Måste jo lämna avtryck till dig när du är så himla trevlig och snäll och lämnar avtryck hos mig:)

    Men det skulle vara trevligt om du uppdaterade med något nytt att titta på när man kommer hit ha ha ha:)
    Kanske någon gång i år 2012 blink blink:)

    Jag har bestämt mig för att åka till Mixen i morgon måste i väg känner jag!!! Orkar inte med denna sjukstuga som har varit här hemma och måste få träffa lite folk!!!
    Skulle bli mycket GLAD om du var där även om du kom bara en liten stund:)

    Annars så får vi ses en annan gång vännen:)

    Trevlig kväll och massor med kramar från lilla vännen Inger ♥:)

    SvaraRadera